dom produkcyjny warszawa produkcja filmów reklamowych i promocyjnych

Pierwsza 10-sekundowa reklama konkretnego produktu została nadana w Nowym Jorku, w roku 1941. Jednocześnie z postępem technicznym, powstawały i rozwijały się liczne stacje i kanały telewizji komercyjnej, wraz z nimi producenci i twórcy filmów i kampanii reklamowych.

O wielkim znaczeniu, jakie dla biznesu ma i długo jeszcze będzie miał przekaz telewizyjny świadczy fakt, że produkt reklamowany w tamtej, pierwszej w historii reklamie telewizyjnej, a także firma, która w tę pierwszą reklamę zainwestowała, do dzisiaj cieszą się wysoką i powszechnie znaną i uznaną marką zegarków BULOVA. A następnego dnia reklamował się po raz pierwszy w telewizji nikt inny, tylko Procter & Gamble!

Od lat imprezą, która rokrocznie gromadzi największą liczbę telewidzów jest amerykański Super Bawl. Wieloletnią tradycją futbolowego szaleństwa Ameryki są premiery filmów reklamowych największych światowych marek. Jest to swoisty konkurs reklam, w którym udział kosztuje setki milionów dolarów, ale żaden gigant światowej gospodarki, jak Coca Cola, Pepsi, Budweiser i inne, nie może sobie odmówić udziału w nim, bo wie, że od tego, jak ich reklamy będą odbierali telewidzowie zależy kondycja ich firm.

Od czasu pierwszej reklamy telewizyjnej, przemysł reklam telewizyjnych wpływa nie tylko na gospodarkę USA i całego świata, ale także odciska się na kulturowości społeczeństw. Charakterystyczne są trudności, jakie mają na przykład zaawansowani studenci języka angielskiego w rozmowie z osobami posługującymi się tym językiem od urodzenia i używającymi zdań i zwrotów znanych tylko tym, którzy oglądali, na co dzień reklamy telewizyjne. Podobne trudności może mieć obcokrajowiec zgłębiający tajniki polszczyzny, gdy jakiś Polak użyje zaczerpniętego z Sienkiewicza i użytego w reklamie proszku do prania zwrotu: – Ojciec, prać?!

Tylko profesjonalni twórcy filmów i innych treści reklamowych, a wśród nich Refugium Films są w stanie sprostać wysokim wymaganiom jakościowym i technicznym stacji telewizyjnych mających te treści przekazywać w swoich programach.