Dla nas film promocyjny dotyczy przede wszystkim idei. Zależy nam, by dzięki realizacji filmu promocyjnego idea ta – w wybranej formie – trafiła do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki naszemu zaangażowaniu, indywidualnemu podejściu i odwadze w wykorzystywaniu technik filmowych, tworzymy filmy promocyjne, które do dziś pomagają naszym kontrahentom pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji. 

Kiedy w Trójmieście powstawała innowacyjna galeria meblarska City Meble, stanęliśmy przed pytaniem: jak zrobić film promocyjny miejsca związanego z designem, jednocześnie odróżniając naszego kontrahenta od licznej konkurencji. Wiedzieliśmy, że nie może to być zwykły film o meblach i miejscu, w którym się nimi handluje, ale o filozofii ich prezentowania i sprzedaży. Dzięki rozmowom z zespołem tworzącym City Meble, wiedzieliśmy kto ma naturalny dar opowiadania z pasją o tym nowym przedsięwzięciu. Wykorzystaliśmy to tworząc  innowacyjny w formie, bo czarno-biały film promocyjny oparty na rozmowie wewnątrz wciąż budowanej galerii. W ten sposób w punkcie centralnym filmu stanęły: idea, podejście do klienta, przyszłość tego miejsca. Nasz kontrahent z sukcesem wykorzystał film (jak i późniejsze filmy promocyjne stworzone w formie materiałów reporterskich, rejestrujących pierwszy tydzień funkcjonowania galerii) w swojej kampanii promocyjnej.