produkcja filmów reklamowych gdansk warszawa dom produkcyjny
  • „Ja jestem Sprite, Ty jesteś pragnienie”  …
  • „Zjedz Snickersa, bo zaczynasz gwiazdorzyć”
  • „No i fajnie” …
  • „Nam nie jest wszystko jedno” …
  • „Zadzwoń do mamy”  …
  • „Ojciec, prać?!” 
  • Prawie robi różnicę\
  • Mariola o kocim spojrzeniu.
  • No, to frugo!
  • To jest to!

Prawdopodobnie większości czytających powyższą listę przypadkowo zebranych sloganów reklamowych, każde to hasło przypomina produkt, który był nim reklamowany. I to jest najważniejszy dowód na to, jak skuteczne w kojarzeniu przez adresatów reklam, jest ich emocjonalne zaangażowanie. Reklama, żeby mogła być zapamiętana, musi wzbudzać zainteresowanie, uśmiech czy zadumę. Cokolwiek, co wzbudza emocje.

Wszystkie badania skuteczności i efektywności reklam emitowanych przez telewizje, jednoznacznie pokazują, że najlepsze wyniki w pozyskiwaniu szerokiej widowni, co w oczywisty sposób przekłada się na osiągnięte efekty finansowe, decydujące o opłacalności inwestycji w reklamę, pokazują, że najważniejszym atrybutem skutecznego i efektywnego filmu reklamowego jest jego zdolność do pobudzenia emocji widzów. Znawcy zagadnienia mówią, że nawet złe emocje, wywoływane prze film reklamowy są korzystniejsze od braku jakichkolwiek emocji. Można się, więc pokusić o taką gradację skuteczności i efektywności filmów reklamowych ze względu na emocje, jakie wywołuje: 

  1. Filmy reklamowe wywołujące emocje pozytywne – najlepsze
  2. Filmy reklamowe wywołujące emocje negatywne – nienajlepsze, lecz spełniające zadanie niepozostawiania widza obojętnym.
  3. Filmy wyprane z jakichkolwiek emocji – najgorsze, nie nadające się do rozpowszechniania.  

 O tym, jak najlepiej zainwestować w film reklamowy, wywołujący najkorzystniejsze, pozytywne emocje, warto porozmawiać z profesjonalnymi twórcami filmów