produkcja filmow korporacyjnych

Eksperci są pewni, że po kryzysie gospodarczym, jaki spowodowała pandemia, gospodarka światowa nie tylko powróci do dawnej świetności, ale dozna dalszego przyśpieszenia.

W czasach koniunktury gospodarczej, kiedy wszystkie gałęzie przemysłu pracują na najwyższych obrotach, a nieustannie rozwijający się sektor usług wszelakich wciąż rozszerza rozpieszczającą klientów ofertę każde wolne ręce do pracy są na wagę złota, a na najwyższej klasy fachowców polują head hunterzy, wielkiego znaczenia nabierają filmy i akcje promocyjne, których celem jest ocieplanie wizerunku firm poszukujących pracowników

Największe firmy cieszące się markami rozpoznawalnymi na całym świecie, oprócz tradycyjnych filmów reklamowych i akcji promocyjnych, zamawiały w studiach producentów filmowych, także filmy employer Brand, mające ocieplać wizerunek wielkich, często mających zasłużoną sławę bezdusznych korporacji firm. Firmy te usilnie chciały zatrzeć panujące od dłuższego czasu wrażenie, że ich pracownicy, często nazywani dość pogardliwie korpoludkami są traktowani jak pionki na szachownicach, na których wielcy tego świata rozgrywają partie między sobą. Zatrudniani przez wielkie firmy specjaliści z zakresu psychologii pracy odkryli zależności między wydajnością i zaangażowaniem w pacę, pracowników, którzy czują się akceptowani i dobrze traktowani przez kolegów i zwierzchników, a tymi, którzy źle znoszą panującą w firmie atmosferę, a swoje obowiązki wykonują pod presją strachu przed zwolnieniem i pozostawaniem beż możliwości zarabiania na życie.

Dobrze zrobiony employer Brand opowiada jakąś historię o ludziach, którzy najbardziej przyczynili się do powstania firmy oraz o tych, którzy decydują o takich wartościach, jak koleżeństwo, solidarność, współpraca, możliwości indywidualnego rozwoju, wyjazdów integracyjnych, dostępu do ośrodków rekreacyjnych itd. Jednym słowem, celem employer Brand jest takie przedstawienie zlecającej jego wykonanie firmy, żeby potencjalny pracownik chciał w niej pracować.

Profesjonalni, doświadczeni twórcy filmów reklamowych i kampanii promocyjnych, a wśród nich Refugium Films, chętnie przyjmują zlecenia na eployer Brand, bo ten rodzaj filmowej opowieści daje najwięcej możliwości zbliżonej do artystycznej pracy twórczej.